عکس ماشین و بازی می گزاریم

ما اینجا عکس ماشین و بازی های مختلف با مشخصات می گزاریم

عکس ماشین و بازی می گزاریم

ما اینجا عکس ماشین و بازی های مختلف با مشخصات می گزاریم

  • ۱
  • ۰

موتور کاواساکی

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)

به تازگی موتورسیکلت های عالی با فناوری های خلاقانه و طراحی های منحصر به فرد به بازار عرضه می شوند و افراد جدیدی را به زمره دوستداران خود اضافه می کنند. موتور سواری به همین موتورهای گازی و بی ارزش و فقط کار راه بیندازی که در خیابان می بینیم، منحصر نمی شود. موتورسیکلت هایی در دنیا طراحی می شوند که خیلی ها آرزوی سوار شدن آنها را دارند.
 

میان همه انواع لوکس و معمولی، موتورسیکلت هایی نیز وجود دارند که بسیار جالب توجه و بیشتر برای تفریح و سفر مناسب هستند. ما 10 دستگاه از آنها را در این مطلب انتخاب و معرفی کرده ایم.

کاواساکی نینجا 300



موتورهای معمولی پیشرفت های بسیاری نسبت به گذشته داشته اند. این مدل جدید کاواساکی ترکیبی از طراحی موتورهای نینجا اسپرت بزرگ تر در بدنه ای کوچک تر و زینی با ارتفاع 78 سانتی‌متری است. این موتور برای تازه کارها و افراد ناشی امکانات خوبی در نظر گرفته است که می توان به کلاچ آن اشاره کرد که به نیروی کمی نیاز دارد و از قفل شدن چرخ های عقب هنگام کم کردن دنده جلوگیری می کند. این موتورسیکلت، 296 سی‌سی قدرت، موتور دو سیلندر منطبق بر دنده شش سرعته دارد. نینجا 300 بسیار پرسرعت تر و مقاوم تر از نینجا 250 است.

قیمت پایه این موتورسیکلت، 4799 دلار آمریکا و مدل  ABSدار، 5499 دلار آمریکا است.

  • ۹۵/۰۸/۲۸
  • دانیال امامیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی